از احساس گرسنگی تا رژیم روانی

آیا گرسنه‌اید؟!

اضافه وزن بالا و چاقی از جمله مواردی است که افراد زیادی را آزار می‌دهد. از طرفی رژیم‌های غذایی و راهکارهای کاهش وزن گاهی چنان سخت و طاقت‌فرسا هستند که اشخاص را نسبت به ادامه‌ی مسیر کاهش وزن خود دلسرد می‌کنند.

تاثیر سبک زندگی در ابتلا به سرطان

محققان علوم پزشکی در انگلیس اعلام کردند: بیشتر سرطان ها با عوامل قابل کنترل مرتبط هستند و می‌توان با سبک زندگی مناسب از بروز ۷۰ تا ۹۰ درصد آن‌ها جلوگیری کرد.

چند روش ساده برای جوان‌ماندن

همه ما دوست داریم جوانی طولانی و با کیفیتی داشته باشیم. جوان ماندن به معنای حفظ سلامت، طراوت و شادابی است و نتیجه آن افزایش کیفیت زندگی است.

روزانه چقدر قند مصرف کنیم؟

میزان مصرف قند تصفیه شده در طول روز با توجه به وضعیت متابولیک بدن هر فرد باید بین 10 تا 30 گرم باشد.

بی‌تحرکی کشنده‌تر از سیگار

تحقیقات نشان می‌دهد که سالانه بیش از پنج میلیون نفر بر اثر بی‌تحرکی، نشستن طولانی و پشت میزنشینی در جهان جان خود را از دست می‌دهند.

ورزشی-قسمت اول

با این سه‌حرکت یوگا التهاب را کاهش دهید

التهاب در بدن یک فرآیند طبیعی سیستم ایمنی بدن است در واکنش به آُسیب دیدگی، عفونت، استرس و دیگر تهدیدها. التهاب به عنوان بخشی از یک سیستم سالم می تواند چیز خوبی باشد و با مشکلات کوچک مقابله کند.

چرا باید از همین امروز دویدن را شروع کنید؟

چه چیزی تضمین کننده بدنی سالم‌تر،ظاهری شادتر و فرصتی کامل‌تر برای پیروزی است؟ این تبلیغات و شعار نیست. دویدن یکی از بهترین تمرینات برای کالری سوزی و به چالش کشیدن عضلات باسن است. هنوز قانع نشدید؟

با نفس‌کشیدن وزن کم کنید!

هرگاه سخن از کم کردن وزن می آید، به سرعت به سراغ رژیم های غذایی خاص و مصرف مکمل های لاغری برای افزایش سوخت و ساز بدن مان می رویم.

چطور از روزمرگی رها شویم؟

هر یک از ما هر روز تقریبا 10 تا 12 ساعت از زندگی خود را به کار اختصاص می‌دهیم. زمان آن است که از خود بپرسیم «آیا این همان کاری است که می‌خواهم انجام دهم یا کاری است که باید انجام دهم؟»

خواص موادِ غذایی

آناناس

ادعاهای زیادی در مورد اثرات درمانی آناناس وجود دارد؛ از جمله آن‌که در درمان آنژین، آرتروز، جراحات ورزشی و اسكلتی و... موثر است.

زنجبیل

زنجبیل از نظر فواید سلامتی بهترین و در عین حال بسیار خوش طعم است. این ادویه علاوه بر اینکه طعم خوب، برای هضم غذا و معده نیز مفید است.

کافئین

مصرف به اندازه و متعادل كافئین باعث افزایش اعتماد به نفس، بهبود فعالیت‌ها و تأثیر مثبت بر روی كاركرد‌های فكری و ذهنی می‌شود.

آب سبزیجات

بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان، معمولا سبزیجات را نادیده می‌گیرند و بیشتر تمایل دارند تا گوشت و غذاهای سرخ کرده بخورند.

اقتصادی-بخش اول

خواندنی‌ها

اینترنت می‌تواند موجب ناباروری شود؟

مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: عدم تحرک لازم بدن و استفاده از مواد غذایی ناسالم می‌تواند از مهم‌ترین دلایل عدم باروری در زنان باشد.

داستان بیماری و مرگ دخترک افغانستانی در بیمارستان شیراز

خبر مرگ لطیفه رحمانی، کودک ١٢ ساله افغانستانی، با حاشیه‌های فراوانی روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت...
  • ۳۲°
  • ۱۷°